tirsdag 14. juli 2009

26

Hun trøstet meg med mareritt i fine farger
når jeg var trist
plukket orgasmer frem
fra bak øret mitt
som om det var femtiøringer
det skinte i øynene hennes
sorte som coca cola
og hun var varm
som en engels neseblod
hver eneste kveld
all sex jeg hadde hatt før det
var bare to nakne lommetyver
som leta i hverandres hulrom
med nedbitte negler
etter litt glede
blant lommerusk og kjønnsorganer
for første og siste gang i livet
skulle jeg ønske jeg hadde en enda tynnere penis
som et sugerør
så jeg kunne trukket det ut
i en evighet

men jeg testa tålmodigheten hennes

jeg skulle ha testet den på dyr først

for sikkerhets skyld

og fordi hjertet mitt er så puslete og smalt
som en køyeseng i 1985
trodde jeg det heller ikke var plass i hjertet hennes
for to
og det var det ikke heller
så nå tygger jeg litt tyggegummi
og litt tunge
hver gang jeg ser henne på byen
med en ny astronaut
klar til å befolke planeten hennes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar