tirsdag 16. juni 2009

19

Hjertet mitt synger og du som metter liten fugl
velsign vår mat og Gud
amen
hver gang jeg ser henne
på andre siden av skolegården

hun er føde for sjelen
det er bedre enn å være høy
på snickers og cola
som er alt jeg noen gang har vært høy på

til nå

hun har pannnelugg
og et litet underbitt
jeg må huske å veie opp for
om jeg noen gang skulle være så heldig

hun blåser sorte tyggegummibobler
mot rosa lepper
og jeg får lyst til å
......... henne med .....min
og deretter.......til vi begge......

det er en litt skitten tanke
men det får ikke hjelpe
for
wow!
hun er så nydelig
til og med de andre sædcellene
kunne ikke være sure særlig lenge
for at hun kom først frem

det eneste er
at selv om hun blek
litt som melk
så ligner hun i det minste på seg selv
mens jeg ligner bare på faren min
men ikke når han var ung og nykomfirmert
men sånn han ser ut nå
som han er femogfemti

så her må jeg nok
kjøre den brente jords taktikk
som vanlig
jeg må svi av hele dritten
til det ikke er et fnugg av «cool» igjen i henne
til hun er så ille berørt på mine vegne
fordi jeg elsker henne så høyt
at det nesten er skummelt
og da kan jeg være der
å trøste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar