fredag 19. juni 2009

20

Noen falt av toalettet og rakk ikke dra opp buksene/og da var hjemme alene festen over for denne gang/alle gikk ned til stranden istedet/jeg pimpet på en flaske med noe som gjorde meg kvalm før jeg rakk å bli full /hun kom barbeint/med noe blankt på ei flaske det ikke pleier å være noe blankt på/hun kasta fra seg olakjakka i sanden/hun hadde bare en sort singlet på/jeg kunne gjerne vært en singlet for henne/en singlet av kjøtt/hvis hun bare hadde spurt/men hun spurte ikke/hun var så pen/og så full/jeg hadde aldri prøvd meg/før nå/fordi jeg var redd for at det/som så så kort ut rett oven i fra/så like kort ut/når du lå på kne/og kikket rett på/men hun fortalte meg/hvor snill hun syntes jeg var/sånn generellt/men spesiellt nå/som hun som fikk bomme noen slurker av flaska mi/og jeg bøyde meg over henne og ga henne en uskyldig klem/og streifet borti brystene hennes med håndbaken/når jeg trakk meg tilbake/mens jeg forklarte/at jeg var noen hun kunne stole på/jeg bøyde meg for å plukke opp olajakka/men når jeg snudde meg for å gi den til henne/så stod hun plutselig krokrygget i skogskanten/og en annen var der allerede/og holdt håret for henne/mens hun brakk seg/og luktet på det/mens hun spøy/ingenting å gjøre med det/så jeg fant en tyggegummibit i lomma/og gikk hjem/jeg behandlet den stakkars tyggegummien/som om den akkurat hadde sparka meg i balla/men det var det eneste som ga meg fokus nok/til å ha en fot i bakken og en i lufta/til enhver tid/mens jeg gikk/fikk jeg månen i øynene/så jeg tok på solbriller/og begynte å løpe/så jeg kom hjem fortere/og kunne legge meg litt før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar